خانمها امروز موعدمع کی بی بی چک بزنم🥺

۶ پاسخ

من روز موعودم بود ک مثبت شده بود

من ۳ روز بعد از موعدم زدمم منفی بود ولی بتام مثبت شد پس بذار ی هفته ده روز بعد بزن

تا ده روز دیگه وایستم😭

۱۰ روز بعد زمان خیلی خوبیه نه فردا

من روز موعودم زدم منفی بود🤦

فردا بزن

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
👧مامان فنقلی👶 👧مامان فنقلی👶 قصد بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری