سلام امروز ۱۴ ازادسازیمه و ۳ روز مونده به پریودی . کی بی بی چک بزنم ؟

۵ پاسخ

منم این ماه ازاد سازی زدم منتظرم پریود شم🥲😂

بزار از موعدت بگذره دو. روز بعد بزن دقیق تره

روز موعد بزن

امروز بزن عزیزم
خوش خبر باشی 😍

بزن امروز

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته چهارم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری