۳ پاسخ

بله من گرفتم خیلی رعایت غذایی دارم روزی ۱دونه هم متفورمین میخورم

اگر بالا باشه باید انسولین مصرف کنی
اگر لب مرز باشه باید رژیم غذایی بگیری

من بخاطر آمپول ریه قندم رف بالا
الانم آمپول میزنم

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد