۴ پاسخ

منم پسرم اول سه تلاش کرد ویه هفته مونده بود برم واکسن چهارماهگیشابزنم اولین غلتازد والان فرز شده همش به شکم میافته

دختر من از ۲ ماهگی کم کم شروع کرد اما بازم کامل برنمیگرده

۳ ماهگی به شکم میشد الان که ۴ شده کامل غلت میزنه

۴....

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱۲ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۷ ماهگی
مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی