سلام دوستان من شکمم میگیره ول میکنه و سمت چپم نبض میزنه کسی میدونه چرا؟

۳ پاسخ

وای خدا منم اینجوری ام

اگر اقدام داشتی می تونه برای بارداری هم باشه

سلام نزدیک پریود یا تخمک گذاری اینطور میشه آدم چیزی نیست تخمک هاتن

سوال های مرتبط