تایپیک قبللللللل لطفااااااا

۲ پاسخ

نوزاد یک ماهە کسی جرات دارە سر خود دارو بدە اخە

عزیزم والا آدم میترسه چیزی بگه اخه نوزاده
مشخص نیس سرفه هاش بخاطر عفونته گلو هست یا ویروس
ولی دخترم دو سه ماهش بود بردم دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ بهش داد روزی یک و نیم سی سی ولی باااااازم میگم بهتره اگر میتونی شرایطشو فراهم کن و ببرش دکتر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 🧜‍♀️Lara مامان 🧜‍♀️Lara ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی
مامان ❤چهارتا گل❤ مامان ❤چهارتا گل❤ ۸ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی