۶ پاسخ

مامان کارن خوبی!؟ نینیت خوبه

آره طبیعی هست دختر منم خیلی کم تکان میخوره

از دیروز

من دوهفته اخر یپام زایشگاه بود یپام خونه😅
انقدر کم تکون میخورد یکسره توراه ان اس تی بودم

بله من همین جوری هستم

میگن جا بچه تنگ میشه حدکت ها کم میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی