مامانا لخته تو پریودی طبیعیه‌؟؟

۳ پاسخ

قبل بارداریتون ضخامت نداشتین؟؟

من دارم دیگه نمیدونم عادیه یان

آره گلم اما اگ زیاد مثل من به پس گوش بنداز زود برو دکتر من سه ماه بودپریودیم لخته بود بعد سه ماه رفت سونو گفت رحمت زخامت داره باید کورتاژ شی

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی