اگه بچه عرضی باشه سزارین میشیم؟؟

۶ پاسخ

آره ولی احتمال زیاد بچرخه واسه من ۳۴هفته عرضی بود ۳۸هفته چرخید

اره برا من که از هفته ۲۹ تا الان که رفتم سونو سفالیک بود برنگشته من میخواستم سزارین شم

اره .من سی هفته تا سی و پنج هفته عرضی بود الان سفالیک شده

بله....

بله ولی تا موقع زایمان میچرخه نمیمونه همینجوری😃

اره ديگ فقط سلافيك طبيعي

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد