سونو گرافی رفتم خوبه وزن جوجه ام 2کیلو

تصویر
۵ پاسخ

جام جم 483تومن با بیمه سلامت
53تومن بیمه گرفت😂😅

سنو کجا رفتی؟ چقد دادی؟؟

نه الان رفتم گفت یکی دو هفته دیگه دوباره بیا

یه بارم باید سونو بدم بریچه

سلام عزیزم عالیییی وزنش

سوال های مرتبط