کسی پماد آلفا برای پای نوزاد استفاده کرده؟

۲ پاسخ

من همیشه وازلین نوزادی میزنم عالیه

آره خوب بود

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🎀 مامان عسلچه🍯🎀 ۷ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی