۴ پاسخ

انشاالله باردار باشی عزیزم

دوفامدم خوردی؟

ان شالله بارداری

ربطی به قرص نداره فردا تست بزن ان شاء الله حامله ای

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد