۵ پاسخ

کولیک وحشت ناک بود ولی پسرم الان بهتره اوایلش واقعا سخت بود

واسه رفلاکس این دارو خوبه که دیگ بچم بالا نمیاره از 2 ماهگی دارم میدم بخوره

تصویر

واسه رفع کولیک و نفخ خیلی خوبه

تصویر

پنج شش ماهگی بعدش غذا میخورن خوب میشن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی