۳ پاسخ

ر

رفلاکسش اما از 3 ماهگی بهتر شد خداروشکز

سلام پسرم نزدیک 4 ماهشه هنوزم آروغ میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان نیهان💗 مامان نیهان💗 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی