رفلاکس و نفخ اوجش تو چند ماهگیه

تصویر
۱۱ پاسخ

رفلاکس معمولا ۴ تا ۷ ماه ‌
کولیک ولی تا ۶ ماهگی نهایت ، میره

خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون ❤️❤️

سه ماه کولیک تمومه
ولی رفلاکس ممکنه کم کم بهتر بشه تا ۵-۶ ماهگی

کولیک اوجش دوماهگی

دختر من رفلاکس داره کولیک خوب نشده

کولیک زود ازبین میره
ولی ریفلاکس نهایت تا ۶ماهگیه
برای پسرم ریفلاکس اوجش ۳ماهگی بود
ک از ۴ماهگی دیگ خوب شد

س ماه

عزیز پسر شما هم اکثرا دستش مشته؟

دکتر ب من گفت تا ۳ ۴ ماه

پسرمنک چندروزیه کولیکش بدترشده چراخوب نمیشن پس

دکتر به من گفت ۳ ماه اول

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی