میگن تا۶ماه هست
بسته به نوزاد داره یکی تا چهل روزگی خوب میشه خابشم تنظیم میشه یکی مث بچه من هنوزم گاهی اوقات داره خفیف ولی خیلی بهترشده اصلش ک دکترا میگن تاچهار ماهگی تمومه و رفلاکسم دخترمن داره اتفاقا اونم گفتن تاچهار ماهگی کم میشه باید فقط رعایت کنی عزیزم نکات رفلاکسو ک کمتر شیر بده بیرون
اغلب به مرور کمتر میشه وتا ۴ ماهگیتموم میشه
اما بچه هم با بچه فرق داره زیادنباید به زمان تموم شدن چیزی فک کرد وگرنهدیوونهمیشیم😄
بستگی داره ممکنه تا ۶ ماه طول بکشه ، بعضیا هم زود اوکی میشن
بستگی به بچه داره
پسر من الان خدارشکر خیلی خیلی بهتر از اوایل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.