دخترا کولیک تا چند ماهگیه؟
رفلاکس چطور؟

۵ پاسخ

میگن تا۶ماه هست

بسته به نوزاد داره یکی تا چهل روزگی خوب میشه خابشم تنظیم میشه یکی مث بچه من هنوزم گاهی اوقات داره خفیف ولی خیلی بهترشده اصلش ک دکترا میگن تاچهار ماهگی تمومه و رفلاکسم دخترمن داره اتفاقا اونم گفتن تاچهار ماهگی کم میشه باید فقط رعایت کنی عزیزم نکات رفلاکسو ک کمتر شیر بده بیرون

اغلب به مرور کمتر میشه وتا ۴ ماهگی‌تموم میشه
اما بچه هم با بچه فرق داره زیاد‌نباید به زمان تموم شدن چیزی فک کرد وگرنه‌دیوونه‌میشیم😄

بستگی داره ممکنه تا ۶ ماه طول بکشه ، بعضیا هم زود اوکی میشن

بستگی به بچه داره
پسر من الان خدارشکر خیلی خیلی بهتر از اوایل

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی
مامان نیهان💗 مامان نیهان💗 ۱۲ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی