۱۲ پاسخ

۳۵ سی می‌پوشید تنگ بود

من ۳۵

۳۵ براش کوچیکه ۴۰ میپوشم مثل لش میشع قشنگ تره 🫠

اره ۳۰اندازشه

۳۰ تنگه براش ۳۵ اندازشه ۴۰ یکم براش لش وایمیسته

35و40

۳۵ گلم

منم ۱ و ۲ میپوشونم

من ۳۵ میپوشم

۳۰یا۳۵

۳۵ و ۴۰ هم دارع

والا من هنوز سایز 1 و دو میپوشم براش

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری