اولین سوپ خانوم گل چیزی کم نداره پیاز نمیخواد ن؟

تصویر
۸ پاسخ

پیاز بزن بوی زخم رو بگیری
میتونی درشت بندازی بعد جدا کنی

عزیزم ادویه حاتم. میزنی؟

یه تیکه پیاز بنداز خوشمزه میکنه بعد پوره میکنی دیگه

عزیزم سنگینه این
بچه ازیت میشه

زود نیس برای غذا؟

برای شروع چه خبره دل درد میشه

برنجشو نیم دانه بریزی بهتره

اینو همینجوری میزاری بپزه و آخر سر میکس میکنی میدی بچه ؟

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان ترنم تابان مامان ترنم تابان ۹ ماهگی