برا بچه سه ماهه اسهال باشه چی خوبه

۳ پاسخ

پدی لاکت برای دختر من خوب بود

پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵ قطره

ببر دکتر پدی لاکت میده

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۵ ماهگی