۶ پاسخ

یادش بخیر..برا پیش دبستانی پسرم حس پنج گانه درستیدم..الان که آسفالت شدم...شنبه جشن آ دارن

قشنگ شده

خیلی قشنگه دستتون درد نکنه

اگه به هر دلیلی نتونستی برای ماهگرد دندونی تولد یلداو... از کوچولوت
عکس اتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه😁

برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی

وای چه حوصله ای😂

خیلی بامزه و قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۲ سالگی
مامان امیر ها مامان امیر ها ۱ سالگی
مامان کیان 👨‍👩‍👧 مامان کیان 👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ARKAN🩵🐣 مامان ARKAN🩵🐣 ۱ سالگی
مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی