کسی از این تاریخ انقضا سر در میاره؟

تصویر
۵ پاسخ

تا ۲۰۲۶ وقت داره

ماه ۷ـ۲۰۲۶ ولی اگ یک ماهه باز شده استفاده نکن

هرچی روش زده کلیه که مربوط به داروخونه اس که نگه دارن کلا شربت و قطره یک ماه از باز شدنش گذشت باید بندازی دور

26 مهر

اگ یک ماه از باز شدن میگذره دیگ قابل استفاده نیس

سوال های مرتبط

مامان ماهورا ❤️ مامان ماهورا ❤️ ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان هدی مامان هدی ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل🌟 مامان ابوالفضل🌟 ۱۰ ماهگی