ببخشید موهای پسرم خیلی میریزه مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

موهای نوزادی هست میریزه برای پسرمنم همینطوره

میریزه دوباره در میاذ
واسه بعضیا تا دو سالگی همینطوره

ن عزیزم اصلا
موها پسر منم خییییلی میریخت داشتم میمیردم از استرس ولی دوره اش ک تموم شد درومد

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان اقاآیهان مامان اقاآیهان ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی