۴ پاسخ

عزیزم. من دو روز پیش دادم. نسخه پزشک داشتم. با بیمه سلامت. تو درمانگاه. 400 شد.. شکر خدا همه چی ام گفت خوبه..

۸۵۰ ازاد

وزنش و موقعیتش و سنش و اندازه هاش

من سونودادم ۶۸۰ بود

من دیروز آزاد سونو دادم ۵۴۰ تومن شد
وزن بچه و مایع دورش و ابعاد کله ش و این چیزا مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری