سلام مامانا من بچم تکون نمیخوره طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

😐😐😐😐واقعا توقع داری تو این هفته تکون بخوره؟

من از 22هفته فهمیدم

تکون میخوره زیادم میخوره شما حس نمیکنی چون کوچیکه و فضای کیسه آب زیاده

عزیزم دکتر من گف حرکات بچه رو از۱۸هفته میفهمم تا قبل اون حرکات روده و نبض بدن خودمه تازه جفتمم خلفیه

تو این هفته ها اصلا بهش توجه نکن

اره باباااا
من از 22هفته اینا تازه متوجه میشدم
تازه شکم دوم بودم باید زودتر می‌فهمیدم

🫠تو این هفته ک تکون نمیخوره

آخه منم از هفته ۱۸ ب بعد حس کردم حرکاتش الان زباد مهم نیست ۱۶ هفته

من از۱۷هفته حالت نبض احساس کردم نگران نباش

سلام عزیزم کلا تا الان حس نکردی ؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی