اوه. بالاخره دندونی رو پختم 🫠

تصویر
۶ پاسخ

مبارکش باشه پسر منم در آورده هنوز درست نکردم چه جوری درست کردی

مبارکش باشه عزیزم

چه رسم خوبیه ما نداریم اینجور رسما

دستور بدی

چقدر خوشمزه هم پختی

مبارکش باشه♥️
دستور پختش رو میدی؟!

سوال های مرتبط

مامان مِهربُد مامان مِهربُد ۱ سالگی
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۱۲ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی