خانما بچه اگر آروغ نزنه خطرناکه؟؟

۵ پاسخ

تا ۱۰ _۲۰ دقیق نزنه یعنی نداره و همیشه بهدپهلو بخوابون که بالا اورد بریزه بیرون

حتما به پهلو بخوابون اگه بالا اورد برنگرده تو ریه اش

دل درد میگیره

اگر نزد 10 تا 20 دقیقه نگهش دار بالا نیاره

برا من از پایین باد میده

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی