سلام خانوما با دو روز تاخیر منفیه مگه ن😭

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم من ۱۰ روز از موعدم گذشته بود بتا دادم منفی بود ۲ روز بعدش لک بینی داشتم ۴ روز بعدش بیبی چک زدم مثبت شدامروز هم بتام مثبت شد بعداز ۱۸ روز تاخیر

عزیزم سابقه تاخیر داشتی؟

عزیزم من ۱۳روز تاخیر داشتم هنوز نرفتم ازمایش بدم
شمام صبر کن حداقل تا ۱۰روز بشه

بله شایدزودرفتی بزار۱۰روزبگذره

بله متاسفانه

سوال های مرتبط

𝑬𝒍𝒂𝒉𝒆𝒉🌙 𝑬𝒍𝒂𝒉𝒆𝒉🌙 قصد بارداری
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بشه من🧿🥰🙌 مامان بشه من🧿🥰🙌 هفته سی‌ویکم بارداری