۹ پاسخ

برا من درست بود

بستگی به مهارت دکتر و دستگاه سونو هم داره . من هر دوتا بارداریم چون دکتر ماهری بود. انتی حدس زد دختره و درست بود

۸۰ درصد درسته ‌.
بچه اولته؟

سر دخترم درست بود گف ب دخترا میخوره... اینو هنو نرفتم

برای انتی سونو هست و آزمایش خون؟

برامن درست بودبرای هردو بچم

۸۰درصد

۸۰الی۹۰درصد
برامنم درس بود

برا من درست بود

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان سامین مامان سامین هفته بیست‌وششم بارداری