۸ پاسخ

سی دی مگه نمیدن بهت

اره دقیقا به منم عکس انتی بهتره همونو قاب میکنم

مال منم 😂

فقط ان تی برای قاب خوبه

۲۸هفته برو سونو چند بعدی قاب کن

من از سرش بهم داد فقط نتو آنتی یکم خوبه

برو یه سونوی دیگه به میل خودت
یا انومالی چهار قسمتیه ی قسمتی که بچه واضح تره با گوشی عکس بگیر بده واسه چاپ

منم 🫤خیلی بد عکس میگیرن

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان nana مامان nana هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی