ب منم نداد رفتم ی سونگرافی دیگ گرفتم یعنی تو ی روز ۲ بار رفتم سونگرافی ی بار واسه انومالی ی بار هم فقط بخاطره ی عکس😂
منم انومالی فقط عکس جنسیتش مغزش ضربان قلبش و پاهاش رو بهم داده اصلا از نیمرخش نداده منم انگار لال بودم بگم نشونم بده
شهر ما عکس رو ارسال میکنن توگوشی
تو صفحه سونوت اگه عکس بارکد هست اونو اسکن کن عکسها میان
بمنم ندادن
دو صفحه به من عکس داده😐همه جای بچه
برای من اینجوری بود قبلش گفتم عکس میخام گفت هزینه جدا باید بدین تا عکس و سی دی بدیم
بمن انتی هم عکس داد هم سی دی ، انومالی هم داده بودن بعضیا همینارو داشت
واسه من اسکن هست ولی باز. نمیشه دلم مونده پیشش😐🥺
اونجایی که منم رفتم واسه آنومالی نمیدن فقط ان تی میدن
نمیدونم چرا
بعضیا نمیدن گوشیتو میدادی عکس میگرفت
برای من سهتا عکس ازش گرفت و چاپ کرد
کلیم تلاشکرد عکسای قشنگ و واضح ازش بگیره
عکس نمیگیرم دیگه چه صیغهایه/:
😒برا منم سونو انتی هیچ عکسی نداد
بعضیا نمیدونم چرا نمیدن،دیگ پیش اون دکتر نمیرم
لینک میفرستن روی گوشیت باید باز کنی
اللن دیگه کسی چاپ نمیکنه عکس جنین رو فقط توضیحات چاپ میکنن
تو برگه سونوت بارکد نیست؟ اسکن کنی شاید تو سایت عکسش باشه
حالا نی نی چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.