انومالی رو ۱۸ هفته و ۳ روز باید بری، چون یه سری از کانال های مغز رو فقط از اون هفته میشه دید
و خدای نکرده اگر حکم شرعی داشته باشه توی ۱۸ هفته میشه اجرا کرد اگر بگذره نمیشه
انومالی از ۱۶ به بعد باید انجام بدن
من۱۸هفته رفتم
بروجای دیگه
ببین تو الان ۱۶ هفته ای اگه گهواره ات درسته
طرفای ۱۷ هفتع و ۶ روز یا مثلا همون ۱۸ و ۲ یا ۳ روز برو
من ۱۷ هفته و یک روز رفتم
سن جنین ها هم کمتر بود ۱۶ هفته و ۶ روز و ۴ روز باز انومالی گرفت
چه ربطی داره هفده هفته دادم
من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم انجام دادم
بلاخره دکتر یه چیزی میدونه که گفته یه هفته دیگه بیا
بهترین زمان هجده هفته س توالان شونزده هفته و شش روزته فردا میزنه هجده ولی دراصل هفده هفته میری
من ۱۷ هفته ۲ روز انجام دادم
حالا چه اصراریه هفته دیگه برو
آخه باید جنین یه رشدی بکنه که همه اعضاشو بتونن با دقت بررسی کنند
برو جای دیگه آنومالی ۱۶ هفته انجام میدن
سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok
من ۱۸ هفته و دو روز انجام دادم
اخ الان تو ۱۶ هفته ای گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.