یادمه دوسال پیش ۱۸۰۰ دادم
کلا غربالگری ها گرونن
برا من 4تومن شد
بستگی داره تو انومالی دکتر چیا خواسته باشه برای من سونو داپلر و عروق هم کنارش خواسته بود شد نزدیک ۶ تومن
من بدون بیمه آزاد ۳تومن
با بیمه اگر باشی ۲۹۰۰
فرقش صد تومن بود
واییییییییییی چخبره مگههههه 😯
۶ تومن ۲ هفته پیش
من رفتم تو آیت اله کاشانی ۴ تومن
من انجام دادم ۶۴۰۰
با بیمه۱۱۶۰ و بدون بیمه گفت۵
🤦♀️ای خداااا چه وضعیه
من هفته قبل انجام دادم 5350
منم پرسیدم گفت ۶ تومن☹️
نه میلیون و هشتصد؟
حتما بالاشهر رفتی
من ۳۵۰۰دادم
من انومالی پیشرفته یک ماه نیم پیش انجام دادم ۶تومن
من چهارشنبه انجام دادم ۲۲۰۰شد
یاااااخدااااااا🙁🙁🙁🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.