۱۷ پاسخ

یادمه دوسال پیش ۱۸۰۰ دادم
کلا غربالگری ها گرونن

برا من 4تومن شد

بستگی داره تو انومالی دکتر چیا خواسته باشه برای من سونو داپلر و عروق هم کنارش خواسته بود شد نزدیک ۶ تومن

من بدون بیمه آزاد ۳تومن
با بیمه اگر باشی ۲۹۰۰
فرقش صد تومن بود

واییییییییییی چخبره مگههههه 😯

۶ تومن ۲ هفته پیش

من رفتم تو آیت اله کاشانی ۴ تومن

من انجام دادم ۶۴۰۰

با بیمه۱۱۶۰ و بدون بیمه گفت۵

🤦‍♀️ای خداااا چه وضعیه

من هفته قبل انجام دادم 5350

منم پرسیدم گفت ۶ تومن☹️

نه میلیون و هشتصد؟

حتما بالاشهر رفتی
من ۳۵۰۰دادم

من انومالی پیشرفته یک ماه نیم پیش انجام دادم ۶تومن

من چهارشنبه انجام دادم ۲۲۰۰شد

یاااااخدااااااا🙁🙁🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری