خانومایی ک جدیدا سونو دوم انومالی انجام دادن هزینش چقدر شد؟

۱۶ پاسخ

۳تومن

یک میلیون و سیصد

1965تومن شد

من با بیمه اجتماعی شد یکو سیصد

من دوروز پیش رفتم آزاد 1 تومن

من پرسیدم پیشرفته ۳و۷۵۰
معمولی گفت از ۸۰۰ هست تا ۱و۳۰۰

روبیکا اگ داری به این آیدی پیام بده گروه بارداری داریم z84_b77

1500آنومالی بود، 100تومنم طول سرویکس

آزمایش خونش گرونه

آزاد۱۱۰۰زنجانم

سونو شو من دادم ۲۳۰۰ وآزمایش خونش تقریبا۷میلیون

۹۰۵ مشهدم

باید قراردادداشته باشن بیمه تون

من امروز انجام دادم آزاد ۲۷۰۰

من با بیمه تکلیمی ۲۰۰تومن

۱۷۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری