۷ پاسخ

من اخرماه نوبت دارم

من پرسیدم گفتن ۱۲۵۰

من خرم ابادم هزینه انومالیم شد ۱۲۵۰

۱ و ۲۰۰

من چون آمنیوسنتز انجام داده بودم دکترم گفت آنومالی معمولی بدون داپلر و اینا انجام بدم که هزینه آنومالی شد یک تومن

سلام عزیزم
من دوقلو دارم دوبار حساب شد با سونو واژینال باهم ۲۶۰۰

گلم من قمیم نرفتم هنوز سر پسرم ۷سال پیش رفتم ولی فکرکنم حدود۱۹۰۰باشه عزیزم البته پیش یه سونوگراف معتبر

سوال های مرتبط

مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری