اره عزیزم ،من به پیشنهاد دوستم که چندماه پیش زایمان کرد رفتم پیشش...خیلی خوش اخلاقه ،جزئیاتو برات توضیخ میده ،هرجا هم نی نی ژستای قشنگ وجالب گرفت به دکتر گفتم برام عکس بگیر😅منشی های خوش اخلاقی هم داره
من میخوام امروز برم یوسفوند آزاد ۲۹۵۰ قیمتشه
تازه پرسیدم ۲۲۰۰
کرج ازاد حدود ۲.۵ گفته بهم هنوز نرفتم
واسه من با اکو قلب جنین ۹ تومن گرفت
با بیمه نزدیک ۱/۴۰۰
من بهزادی انجام دادم با بیمه ۱۱۰۰
۱۵۰۰ بدون بیمه
نزدیک۲تومن
۵ تومن سه بعدی
۱۵۰۰ ازاد بدون بیمه
۱۷۱۰ شد واسه من یه هفته قبل عید آزاد بیمه قبول نمیکنه اینارو
۲ملیون ازاد
۳میلیون ۳۵۰
۵فروردین
دزفول بابایی انجام دادم ۲.۱۰۰ آزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.