خانومایی ک تازگیا سونوی انومالی دادین هزینش چقدر بوده؟
دزفولیا هم بگن❤

۱۵ پاسخ

اره عزیزم ،من به پیشنهاد دوستم که چندماه پیش زایمان کرد رفتم پیشش...خیلی خوش اخلاقه ،جزئیاتو برات توضیخ میده ،هرجا هم نی نی ژستای قشنگ وجالب گرفت به دکتر گفتم برام عکس بگیر😅منشی های خوش اخلاقی هم داره

من میخوام امروز برم یوسفوند آزاد ۲۹۵۰ قیمتشه

تازه پرسیدم ۲۲۰۰

کرج ازاد حدود ۲.۵ گفته بهم هنوز نرفتم

واسه من با اکو قلب جنین ۹ تومن گرفت

با بیمه نزدیک ۱/۴۰۰

من بهزادی انجام دادم با بیمه ۱۱۰۰

۱۵۰۰ بدون بیمه

نزدیک۲تومن

۵ تومن سه بعدی

۱۵۰۰ ازاد بدون بیمه

۱۷۱۰ شد واسه من یه هفته قبل عید آزاد بیمه قبول نمیکنه اینارو

۲ملیون ازاد

۳میلیون ۳۵۰
۵فروردین

دزفول بابایی انجام دادم ۲.۱۰۰ آزاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری