سلام مامانی اهوازی ک سونو آنومالی دادین هزینش چقدر بود

۵ پاسخ

۲۵۰۰ سونوگرافی اخوان صباغ رفتم کیانپارس

من امروز شد 1750

من شد دومیلیون نود 🥲

من مهدوی رفتم که تشریفاته.۱۳۵۰ با بیمه

۱۳۵۰شد واسم پیش انبیائی رفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وششم بارداری