خانومایی ک تازگی رفتین انومالی هزینش چقد بوده

۱۰ پاسخ

من دیروز رفتم ۲۲۵۰

من ۱۱۰۰ شد جای دولتی رفتم

من شنبه رفتم 2تومن بیمه ندارم

۱ میلیون و ۸۰۰ بدون بیمه

من هفته قبل رفتم آزاد شد سه میلیون و دویست

امر‌وز من رفتم ۲۲۸۰

آزاد سه و هشتصد
با بیمه یک و هفتصد

سوال منم هست
اونایی ک مشهدرفتن چقدر شده

من دیروزرفتم باکوقلب شد۷تومن فکرکنم آنومالی ۴میلیون خورده ایناشد

سلام من یک ملیون و ۸۰ فکنم بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیستم بارداری