۱۳ پاسخ

من رفتم سونو1/900آزمایشش 3/080

من رفتم گفت یکو چهار صد

فقط سونو1500شد

۲۶۰۰انومالی

۲,۵۰۰

۸۵۰شد

بيمه هم قبول نميكنه.٢٥٠٠

ازمن ۲میلیون خورده شد باازمایش سونو اینا

من ۱۶هفته دو روز بودم رفتم انومالی زود بود ۱,۲۵۰ هزینم شد ازمایشو ندادم...

من ۴میلیون شد

شد ۱۶۷۰

900 سونو آزمایش 2 میلیون

من اون هفته رفتم کلا ازاد هست. ازمن 1میلیون شد
بستگی داره جایی بخوادبری چندبگیره

سوال های مرتبط

مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی