سونو انومالی چقدر شد هزینش؟

۱۵ پاسخ

حدود۳ت شد

۶۵۰۰شد

من زنگ زدم گفت۷ تومن

من پریشب رفتم ۲۲۰۰

۶۳۰۰🤐

البته که توی هر شهر و هر دکتر هزینه ها باهم متفاوت هستن

من ان تی رو رفتم پیش فوق تخصص و با ویزیت و سونو و ازمایشم شد ۱۰ تومن
و گفتن هزینه انومالی هم همین هست
ولی اگر سونو عادی باشه ، دوستم انجام داد و کلا سونو و ازمایشش شد ۳۸۰۰

من برای اردیبهشت نوبت گرفتم گفت ۶ تومن میشه هزینش

۵ ت دادم

۲میلیون ۵۰۰با طول سرویکس

برا من چون سونو سه بعدی خواسته بودم ۵۶۰۰

2700سونو شد 4700ازمایشش

انومالی پیشرفته ۶تومن

برامنم ۳۲۰۰

3300 شد برا من

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان سوگند گلی مامان سوگند گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری