حدود۳ت شد
۶۵۰۰شد
من زنگ زدم گفت۷ تومن
من پریشب رفتم ۲۲۰۰
۶۳۰۰🤐
البته که توی هر شهر و هر دکتر هزینه ها باهم متفاوت هستن
من ان تی رو رفتم پیش فوق تخصص و با ویزیت و سونو و ازمایشم شد ۱۰ تومن
و گفتن هزینه انومالی هم همین هست
ولی اگر سونو عادی باشه ، دوستم انجام داد و کلا سونو و ازمایشش شد ۳۸۰۰
من برای اردیبهشت نوبت گرفتم گفت ۶ تومن میشه هزینش
۵ ت دادم
۲میلیون ۵۰۰با طول سرویکس
برا من چون سونو سه بعدی خواسته بودم ۵۶۰۰
2700سونو شد 4700ازمایشش
انومالی پیشرفته ۶تومن
برامنم ۳۲۰۰
3300 شد برا من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.