عزیزانی که به تازگی رفتید سونو آنومالی هزینش چقدر شد؟

۱۸ پاسخ

شش تومن

من آخر فروردین رفتم آزاد سونو ۳۸۰۰ آزمایش ۴۷۰۰

من ۳تومن شد

من سه شنبه هفته بعدی میرم ولی میدونم که حدود ۸ تومن میشه

من سه شنبه میرم ۴۷۰۰

۲۳۰۰.

آزاد ۲۸۰۰

بستگی داره واقعا دکتره متخصص چی باشه
البته شهر تا شهر هم فرق داره
من سونوگراف عادی فروردین رفتم ۳۸۰۰
متخصص پریناتولوژیست هم ۶۱۰۰

هفته پیش رفتم ۵۱۰۰

ازاد 2900

من ۲ تومن آزاد

سه وپونصد

من دیروز رفتم ۴۹۰۰

۲۸۰۰ با بیمه

۲۷۰۰شد کرج ماهدشت

تو شهر ما ۴ونیم

۳۸۰۰

۵تومن

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری