اونایی که رفتید سونو آنومالی، هزینش چند شد؟

۲۵ پاسخ

چرا قیمت انومالی همه باهم تفاوت داره؟

۱۳۰۰ شد

۳ تومن

۱۶۰۰

۱۶۰۰من رفتم بعد گفتن تیغه بینیش کوچولو ۸ ملیونم بعدش😂

۱۱۰۰ با بیمه ۹۸۰

۱۱۰۰ شد

۲ تومن شد

سه تومن

با بیمه پونصد.. آزاد یه تومن

۱۷۴۰ بدون بیمه

۱/۵۵۰

چرا انقد اختلاف قیمت داره

۱۴۰۰

من 2500 دادم

۸۰۰وخورده شد با بیمه

۱۲۰۰ شد

یک میلیون و صد و خورده ای

۲۸۰۰ شد

930تومن شد

۲ '۵۰۰

۱۲۰۰شد

۲۲۰۰شد

من که رفتم ۲/۷۰۰ شد هزینش

۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری