۱۲ پاسخ

آنومالی آزمایش نداره
برا سنو هم ۱۱۹۰ دادم

آزمایش انومالی فعلا رفتم ۳ میلیون
سنو هم میخوام برم ۴۸۰۰
الیته تهران

سونو ۱۱۰۰شد آزمایش ننوشت

من ازمایش ندادم دکتر گفت نیاز نیست چون غربالگری اول خداروشکر خوب بود،سونو انومالی اسکن و داپلر ۳ تومن شد

من ۱۸۰۰سونو . آزمایش نداشتم

آزمایش 3تومن
سنوگرافی 2.900

۱ونیم سونو. ازمایش مرحله دوم فقط الفافتوپروتئین برام نوشت ک ۳۸۰شد

مال من 3 ازمایشم شد
سونو هم از مراکز مختلف قیمت بگیرید من هنوز سونو رو نرفتم ولی از یک و خورده ای تا 5 تومن قیمت دادن بهم

۳۵۰۰ازمایش
۱۷۰۰سنو

۳تومن آزمایش
۳تومن سونو

بقیع جاها ارزون تره

دو ازمایش دو سونو
البته منطقه ما اینجوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری