خانماا سنو انومالي كه رفتيد هزينه چقد شد؟؟

۱۰ پاسخ

چطوریه من غروب قیمت گرفتم گفت ۵۰۰میشه سونو انومالی

۱۳۰۰ شد

سلام عزیز من فردا نوبت دارم امروز بهم زنگ زد که نوبتم رو اوکی کنه گفت هزینه اش ۲،۶۳۰ تومن میشه
البته بدون بیمه

سونو بیمه تعلق نمیگیره غیر اینکه تکمیلی باشی که بهت فاکتور میدن

ب من کفت ازمایش لازم نیست بدی
چیکار کنم بدم یا ن فقط سونو؟

۱ و نیم

برای من دو دویست

۱۵۰۰ عزیز

۲تومن

یک میلیون چهارصدو چهل

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری