خانومای تبریزی سونو انومالی کجا رفتید؟هزینه ش چقد شد؟

۲ پاسخ

هنوز نرفتم والا هفته بعد میرم ولی. همه سونوهامو رفتم دکتر سبحانی احتمالا اونجا برم

فرجی رفتم ۳۱۰۰ شد عزیزم با تامین

سوال های مرتبط

مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری