من ۱۹هفته رفتم یک و ۱۰۰ دادم
برا من شد ۳۷۰🫢
دومیلیون ۱۷هفته
من ۱۷هفته ۶رور رفتم ۱تومن دادم
من ۱۸ هفتگی رفتم ۳۳۰۰ شد و کلا غربالگری ها آزاده و بیمه نمیده
من میخام برم بیمم هم تموم شده
من ۱۲۰۰دادم ۱۸هفته
مال من ۲۵۰۰
سلام امروز 18هفته شدم رفتم1800شد
من ۱۸هفته رفتم هزینشم شد۱۱۰۰
۳۰۰۰ ملیون شد شیراز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.