سونو آنومالی رفتین هزینش چقدر شد؟

۱۲ پاسخ

3600دکتر من کلا گرون میگیره

۱۲۰۰ بدون بیمه
با بیمه گف ۹۰۰

شهرای مختلف فرق داره پس من ان تی تو مشهد ازاد رفتم ی کلینیک شد یکوهفتصد برا انومالی هنوز قیمت نگرفتم

۳/۵۰۰

یکو هفت صد البته شهر با شهر فرق داره قیمتاش

1750

من انتیم شد 2500 خدا می‌دونه آنومالی چقدره

۱ و ۲۰۰

من پرسیدم جایی گفت ۹۰۰ هنوز نرفتم سنو طول سرویکس جلو تر رفتم معمولا از ۱۲۰۰به بالا هست

من یک پونصد دادم

من رفتم‌میدون آرژانتین تهران شد ۲۸۰۰ آزاد.

۱۶۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان سوگند گلی مامان سوگند گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته نوزدهم بارداری