۴ پاسخ

دکتر خسرو طاهری

پرتو رفتم یک و۶۰با بیمه خدمات شد
دکترمم یزدانفر هستش خیلیمممم راضی ام ازش نمیدونم چرا خیلیا میگن راضی نیست و وقت نمیزاره و فلان والله من دوبار رفتم پیشش دارو داد تنبلی داشتم باردار شدم الانم هربار میرم کامل ب حرفام گوش میده داروهامو میده و کلا پیگیر حالمه مادر خودم ۶سال پیش و هم زمان دوتا زن عموم و عمم پیششون تحت نظر بودن و باردار شدن همشون هم سالم

سلام من میرم نسل نو خوبه این هفته میرم انومالی گفت ۱۲۵۰آزاد دکتربنویسه ۵۰ کمترمیشه

دکتر صالح
هزینه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی