مامانا جدیدا سونو انومالی رفتین هزینش چقدر بوده؟

۱۴ پاسخ

سه میلیون

منم هنوز نرفتم هر جا زنگ میزنم نرخ برا خودشون جداست از ۲۲۰۰گفتن تا پنج تومن اونم گفتن اگر انومالی تنها باشه چیز دیگ ای دکترت درخواست کرده باشه بیشتره

دیروز رفتم
با بیمه ۱/۷۰۰ شد آزاد ۲/۱۰۰

شنبه میخوام برم ۵۸۰۰

۴۶۶۰ 🥴

2200

من شنبه قراره برم پرسیدم ۵/۵۰۰

یه هفته قبل عید رفتم 1/400

من میخوام برم یه هفته دیگه۲۲۰۰

من شنبه رفتم ۲۵۰۰

من شنبه رفتم ۲۷۰۰شد

هر قل ۶‌میلیون

من ۶تومن دادم

من بعد عید پرسیدم گفت 2100

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان سوگند گلی مامان سوگند گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری