سه میلیون
منم هنوز نرفتم هر جا زنگ میزنم نرخ برا خودشون جداست از ۲۲۰۰گفتن تا پنج تومن اونم گفتن اگر انومالی تنها باشه چیز دیگ ای دکترت درخواست کرده باشه بیشتره
دیروز رفتم
با بیمه ۱/۷۰۰ شد آزاد ۲/۱۰۰
شنبه میخوام برم ۵۸۰۰
۴۶۶۰ 🥴
2200
من شنبه قراره برم پرسیدم ۵/۵۰۰
یه هفته قبل عید رفتم 1/400
من میخوام برم یه هفته دیگه۲۲۰۰
من شنبه رفتم ۲۵۰۰
من شنبه رفتم ۲۷۰۰شد
هر قل ۶میلیون
من ۶تومن دادم
من بعد عید پرسیدم گفت 2100
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.