خانما پسرم خیلی توخواب خودشو میکشه چرا

۲ پاسخ

شاید گرسنشه.اخه بچه من گرسنه میشه اینجوری میکنه

چجوری؟ گریه هم میکنه؟
سرشو نمیبره عقب؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۶ ماهگی