چقدر پای مرغ به بچه هاتون میدین؟

۹ پاسخ

اصلا نمیخوریم متاسفانه

من نمی‌دم .خوشم نمیاد ..من به جای پای گاومیش میدم میپزم عصارش میگیرم

هر چقدر که بخوره بهش میدم

تا حالا نه خودم خوردم نه بچه هام هرکاری میکنم دلم بر نمیداره

من قلم میجوشونم روغنشو جدا میکنم برای غذا آبشم میزارم ژله میشه قسمت بندی میکنم تو همه غذاهای آبکی مثل قرمه قیمه آش سوپ آبگوشت میزنم عالیه

من عصاره ش رو گرفتم تو غذاهاش میریزم ولی این سری قلم گوساله میخوان بگیرم حس میکنم دوست نداره

خیلی
ما خودمون هم خیلی دوس داریم سعی میکنم هفته ای یکی دوبار شام درس کنم

روزی دوسه تا میخوره 😂

من سوپ درست میکنم باپای مرغ ماهیی دوبار یایک بار

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی